2011. április 24., vasárnap

Sikeres csak pókerarccal lehetsz?! :)



Néha elcsodálkozom, hogy milyen véletlenszerűen lesznek egyes énekesekből felkapott világsztárok, míg másokat nem dédelget a népszerűség. Nézem ezt a kislányt például. Mennyi munkát, ötletet, pénzt fordítanak egy-egy klipjére! Az eredmény látszólag megtérül, hiszen ezt a felvételt is jóval többen megnézték a világon, mint kis hazánk lakossága... és mégis, vagyis inkább mégse... én nem és nem értem! Kinek tetszik ez az izé?
De nincs más hátra, most már én is, mint a havanna szivarját rágcsáló befektető producer, nem tehetek mást, mint hátradőlök és pókerarcot vágva figyelem, hogy érdemes volt-e ezt a luvnyát a blogomra beengedni :)))))

3 megjegyzés:

  1. Én sem értem mit esznek rajta.

    VálaszTörlés
  2. Feltettem Justin Biebert is ugyanebből a minőségből, meg Hannah Montanát. De mikor már a nyál végigcsorgott a monitoron, letöröltem mindkettőt :)
    (A posztot és a monitort egyaránt)

    VálaszTörlés
  3. Akkor már sosem tudom meg, kik ők! :)

    VálaszTörlés